Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091

Twoje Kursy

  • Jak otrzepać kolana i iść dalej mimo wszystko? Podsumowanie akcji #OtrzepKolanaiBiegnij
     

    Jak otrzepać kolana i iść dalej mimo wszystko? Podsumowanie akcji #OtrzepKolanaiBiegnij

    Kiedy cały świat wcisnął guzik „STOP” postanowiliśmy udostępnić naszym odbiorcom bezpłatnie e-book „Otrzep kolana i biegnij. Jak podnieść się po upadku i iść dalej, mimo wszystko”. To książka, która zaraża pozytywną energią i daje “kopa” do działania. Dzięki naszej akcji #OtrzepKolanaiBiegnij ponad 1000 osób z tego motywacyjnego “kopa” skorzystało!  Jako ludzkość i każdy człowiek z osobna doświadczamy w życiu trudności. Na wiele z nich mamy wpływ, ale jednak nie na wszystko. W nowej rzeczywistości wiele osób usiłuje odpowiedzieć sobie na pytania: „Dlaczego ja?”, „Co teraz?”, „Jak sobie z tym poradzić?”. Tu do akcji wkracza nasza książka, która pomoże wstać i wykonać ten pierwszy krok. „Otrzep kolana i biegnij” to połączenie poradnika, przewodnika i osobistych wyznań wzbogacone o praktyczne ćwiczenia, wskazówki i podpowiedzi, jak radzić sobie z trudnymi emocjami i ruszyć dalej ku realizacji celów i marzeń. Bezpośrednią inspiracją do napisania książki było niezwykle trudne wydarzenie, z którym przyszło zmierzyć się autorce, Ani Urbańskiej – nagła śmierć brata. Przekaz wzmocniony jest przez zawarte w e-booku wywiady z osobami, które również zostały dotknięte życiowymi trudnościami, jak śmierć w rodzinie, choroba czy problemy finansowe, lecz podobnie jak Ania zdecydowały się po swoim upadku wstać i ruszyć dalej. To lektura nie tylko dla przedsiębiorców i osób, które znalazły się w kryzysowej sytuacji, […]

  • 3 kolory ekologii, czyli jak skutecznie komunikować kwestie ekologiczne?
     

    3 kolory ekologii, czyli jak skutecznie komunikować kwestie ekologiczne?

    Artykuł pochodzi z raportu “Green Generation. Wspólnie na rzecz ziemii”, który możesz pobrać tutaj: https://mobileinstitute.eu/green Ekologia i różnego rodzaju postawy proekologiczne to temat, o którym jest ostatnimi czasy głośno. Coraz więcej marek kusi konsumentów produktami o naturalnym składzie, rozpowszechnia się idea recyklingu, a w przestrzeni publicznej regularnie pojawiają się apele dotyczące ograniczenia wykorzystania plastiku. Nic w tym dziwnego, raporty o stanie środowiska naturalnego są dziś co najmniej niepokojące i niewątpliwie skłaniają do refleksji. Jednak czy wszyscy biorą je sobie do serca? I co takiego wpływa na stopień zainteresowania tematami związanymi z ekologią?  Odpowiedź jest złożona. Z jednej strony, ogromną rolę odgrywają w tej kwestii świadomość  i nastawienie. Osoby, które zdają sobie sprawę z rangi problemu i którym nie są obojętne losy naszej planety z pewnością wykazują większe zainteresowanie postawami proekologicznymi. Jednocześnie, podejście do tematu może być uwarunkowane…strukturą mózgu! Właśnie do takich wniosków pozwala dojść innowacyjna metodologia STRUCTOGRAM, która w oparciu o badania genetyczne wyjaśnia, w jaki sposób ten kluczowy organ kształtuje nasze codzienne reakcje, zachowania i wybory. Początki STRUCTOGRAMu sięgają lat 70. i 80. ubiegłego wieku, kiedy to amerykański badacz Paul D. MacLean opracował pojęcie „trójdzielnego mózgu”, który na drodze swojego rozwoju zachował główne cechy z różnych okresów ewolucyjnych. W uproszczeniu […]

  • Planowanie i efektywność, a Twój mózg, czyli zarządzaj czasem w zgodzie ze sobą!
     

    Planowanie i efektywność, a Twój mózg, czyli zarządzaj czasem w zgodzie ze sobą!

    Przełom roku to czas podsumowań, planowania i noworocznych postanowień Nowy rok, świeży start, nowa kartka w kalendarzu, a na dodatek wejście w nową dekadę… Wszystko to zachęca do tego, by ten nowy rok 2020 był rzeczywiście inny, pełen spełnionych marzeń i osiągniętych celów – zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Żeby wszystko szło zgodnie z planem Czy wiesz, jak dotrzymać swoich noworocznych (i nie tylko noworocznych!) planów? Jak planować skutecznie – tak, aby osiągnąć zamierzone rezultaty? Jak sprawić, by Twoja efektywność wzrosła? Skuteczne planowanie = efektywne działanie! Wszyscy mamy tyle samo czasu, wszak doba każdego z nas ma 24 godziny. To jednak od Ciebie zależy, jak je wykorzystasz. Planowanie i spoglądanie w przyszłość jest z natury domeną osób, u których kresomózgowie ma najwięcej do powiedzenia. Nie oznacza to jednak, że są absolutnymi mistrzami w tej dziedzinie i że mogą sobie kwestię planowania zupełnie odpuścić… 😉 Staw czoła swoim pożeraczom czasu Nie będzie też zaskoczeniem, że największym wrogiem efektywnego planowania czasu są… pożeracze czasu. Jeśli je rozpoznasz, będziesz w stanie skutecznie im zaradzić i wypracować skuteczne strategie zarządzania sobą w czasie w zgodzie z Twoją biostrukturą. Empatyczni „zieloni” kontra czas I tak, jeśli u Ciebie, tak jak u nas […]

  • Jak sprzedawać więcej i lepiej?
     

    Jak sprzedawać więcej i lepiej?

    Osoby prowadzące własny biznes mają różne opinie na temat sprzedaży. Niektórzy ją kochają, inni nienawidzą. Część z nich wkłada w nią wiele wysiłków, inni twierdzą, że to zbyteczne, gdy produkt broni się sam. Badania prowadzone w tym obszarze są jednak bezwzględne: Brak sprzedaży to jeden z najczęstszych powodów, dla których ludzie zamykają swoje firmy. Jeśli się nad tym zastanowisz, zdasz sobie sprawę z tego, że każdy z nas sprzedaje (lub kupuje) każdego dnia. Tak naprawdę sprzedaż nie ogranicza się tylko do biznesu – cały czas sprzedajemy innym nasze pomysły, sugestie czy własny wizerunek. Zdarzyło Ci się kiedyś namówić bliską osobę, by zrobiła coś, co sprawi Ci przyjemność? Próbujesz przekonać czasem dziecko do posprzątania pokoju lub zjedzenia czegoś zdrowego? Być może nigdy wcześniej nie przyszło Ci to do głowy, ale takie sytuacje również są przykładami sprzedaży! Warto mieć tę świadomość i robić z niej użytek, ponieważ dzięki temu będzie Ci po prostu łatwiej. Przejdźmy jednak do kwestii, która interesuje większość przedsiębiorców, czyli do sprzedaży w biznesie. Jeżeli myślisz o założeniu własnej firmy, pierwszym krokiem do udanej sprzedaży powinno być zastanowienie się, czy na rynku jest popyt na Twój produkt lub usługę. Nawet najbardziej rozwinięte umiejętności sprzedażowe na niewiele się zdadzą, jeśli […]

  • Jak zadbać o efektywność, motywację i chęć do pracy?
     

    Jak zadbać o efektywność, motywację i chęć do pracy?

    Odpowiedni poziom motywacji to bardzo istotny aspekt prowadzenia biznesu. Zdarza się, że bywa on zachwiany przez brutalną rzeczywistość, na którą składają się choćby niebagatelne kwoty, które każdego miesiąca należy przekazywać państwu pod postacią podatków i innych opłat. Skąd czerpać zatem siłę do tego, by każdy dzień zaczynać z entuzjazmem i nie pozwolić na to, by osłabiały go napotykane po drodze przeszkody? Istnieje kilka sposobów, które potrafią ułatwić to zadanie. Przede wszystkim, warto już na wstępie pogodzić się z tym, że nie zawsze będzie idealnie. Motywacja, jak i prowadzenie biznesu w ogóle, to swoista sinusoida – czasami bywa lepiej, a czasami gorzej. Zamiast przesadnie przejmować się drobnymi niepowodzeniami, skup się na tym, co już udało Ci się osiągnąć i  wytrenuj w sobie poczucie wdzięczności. Nie tylko uspokoi ono zszargane nerwy, ale i doda Ci zapału niezbędnego do tego, by podejmować kolejne działania. A co jeśli wykrzesanie z siebie wdzięczności przychodzi Ci w danej sytuacji z trudem? Wówczas dobrze jest poszukać motywacji na zewnątrz. Możesz to robić na różne sposoby – choćby odwiedzając profile inspirujących postaci w mediach społecznościowych lub szukając motywacyjnych treści w książkach lub w internecie. Zastanów się, kogo postrzegasz jako autorytet i obserwuj schemat działania tej osoby. Pozytywne wzorce […]

  •  

    Jakich błędów nie popełniać podczas budowania swojej firmy?

    Na dobry początek skupimy się na tym, co interesuje niemal każdego przedsiębiorcę, czyli na tajnikach budowania marki. Zastanawiasz się czasem, w czym tkwi tajemnica sukcesu konkretnych marek? Nie rozumiesz, dlaczego inne pozostają niezauważone? Chętnie Ci to wyjaśnimy. Być może jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy, jednak ogromna liczba przedsiębiorców popełnia w trakcie budowania marki błędy, za które przychodzi im słono zapłacić. To właśnie o nich opowiadamy Ci w naszym premierowym filmie, nagranym po to, by pomóc Ci ich uniknąć. Oglądając ten materiał dowiesz się, czego NIE robić podczas kreowania marki, a w rezultacie zaoszczędzisz sporo czasu i pieniędzy. Wierzymy, że ta wiedza przyniesie Ci wymierne korzyści, a przy tym zapewni Ci przewagę na rynku. Skorzystaj z niej i ciesz się efektami. Miłego seansu![kkstarratings]

  • Jak działać efektywniej? – 7 wniosków z wywiadu z Marcinem Osmanem
     

    Jak działać efektywniej? – 7 wniosków z wywiadu z Marcinem Osmanem

    Całkiem niedawno miałam przyjemność przeprowadzić wywiad z niezwykle charyzmatycznym przedsiębiorcą, wydawcą amerykańskich bestsellerów i autorem biznesowych książek, którego możesz kojarzyć z szykownymi muszkami zdobiącymi jego eleganckie garnitury. Mowa o Marcinie Osmanie – założycielu wydawnictwa OSMPower, którego zasoby energii zdają się być nieskończone. Nasza pogawędka pomogła mi zrozumieć, co napędza go do działania, jakie są jego największe wartości oraz…co biznes ma wspólnego z wędkowaniem! Obejrzyj wywiad z Marcinem tutaj: www.youtube.com/watch?v=ODnzBZVPuyg&t=592s Poznaj 7 najważniejszych zasad Marcina Osmana i czerp inspirację garściami. Jestem pewna, że warto – rezultaty Marcina mówią same za siebie! Czytaj i działaj. Jako autor i właściciel wydawnictwa Marcin Osman przykłada sporą wagę do słowa pisanego. Wartościowe książki towarzyszą mu nie od dziś i wielokrotnie na niego wpływały, jednak pytany o ulubiony tytuł odpowiada: „Nie ma czegoś takiego jak najlepsza książka – jest za to książka najlepiej dopasowana do danej chwili”. Mimo to, nie ma wątpliwości, że pod względem biznesowym najwięcej wartości wniósł do jego życia Gary Vaynerchuk, którego książki rekomenduje na każdym kroku. A czy Ty masz już swojego literackiego mentora? Jestem przekonana, że warto go znaleźć! Najlepszą motywacją do działania są nasi bliscy. Marcin przekonał się o tym jeszcze bardziej, kiedy został ojcem małej Oliwii. Jak twierdzi, jego […]

  • Na czym polega efekt potwierdzenia?
     

    Na czym polega efekt potwierdzenia?

     Współczesne media, zwłaszcza telewizja i Internet, zasypują nas najróżniejszymi opiniami. Mając własne zdanie w danej kwestii, na ogół przy nim pozostajemy, nawet jeżeli jest ono z gruntu błędne. Jest to efekt – między innymi – efektu potwierdzenia, inaczej nazywanego błędem konfirmacji. Na czym on polega? „Ja wiem lepiej” i niech tak zostanie Taka postawa charakteryzuje wszystkich ludzi. Różni się tylko stopniem nasilenia. Posiadamy własne przekonania, niezależnie od zawodu, wykształcenia, środowiska, w jakim żyjemy, itp. Jesteśmy skłonni przyjmować jedynie te argumenty, które potwierdzają nasze stanowisko. Im bardziej jesteśmy radykalni we własnych opiniach na dany temat, tym efekt potwierdzenia jest silniejszy. Innymi słowy, poszukujemy i akceptujemy informacje, które są zgodne z naszym zdaniem, natomiast odsuwamy te, które to nasze zdanie podważają. Efekt potwierdzenia może się również przejawiać w zapamiętywaniu jedynie tego, co jest pożądane (tzw. zapamiętywanie selektywne). Badania Określenie „efekt potwierdzenia” wprowadził do nauki psycholog angielski Peter Wason. Stało się to stosunkowo niedawno, bo w latach 60. ubiegłego stulecia. Badania Wasona wykazały, że ludzie mają tendencję bardziej do potwierdzania, niż podważania swoich hipotez, co stoi w opozycji do ich naukowego testowania, kiedy są odrzucane. Jedno z doświadczeń polegało na tym, że Wason poprosił uczestników badania o odgadnięcie, według jakiej zasady został utworzony […]

  •  

    Liczy się wynik czy strategia? – wnioski w wywiadu z Bartkiem Popielem

    Liczy się wynik czy strategia? – wnioski w wywiadu z Bartkiem Popielem Wynik czy strategia – oto jest pytanie… Każdy przedsiębiorca ma zapewne własne przemyślenia na ten temat, zwłaszcza że te dwie kwestie dość mocno wiążą się z konkretnymi kolorami mózgu. Orientacja na wynik to zazwyczaj domena impulsywnych, charyzmatycznych „czerwonych”, których napędza rywalizacja, układanie strategii jest z kolei bliższe analitycznym, lubującym się w planowaniu „niebieskim”, dla których naturalne jest wychodzenie myślami w przyszłość. Ale czy to nie tak, że te dwa tematy wzajemnie się uzupełniają? Albo tak, że jeden wynika z drugiego? Niedawno miałam przyjemność porozmawiać na ten temat z Bartkiem Popielem, czyli właścicielem popularnego bloga o nieprzypadkowej w tym kontekście nazwie „Liczy się wynik”. Tutaj możesz obejrzeć pełen zapis tej rozmowy: Przeczytaj 4 najważniejsze lekcje z naszego wywiadu:   1. Wynik liczy się dla każdego przedsiębiorcy, a dojść do niego można na różne sposoby. Jednym z nich jest metoda prób i błędów, jednak bez dwóch zdań to niełatwa, wyboista ścieżka, która nie raz da się nam we znaki. O wiele łatwiej będzie nam ze strategią – nawet jeśli nie zawsze okaże się ona dobra. A czym tak właściwie jest strategia? Najprościej mówiąc, to droga od punktu A do punktu […]