
Jesteś sprzedawcą?

Zarządzasz zespołem?
Może być też tak, że pełnisz rolę menedżera kilku- lub kilkunastoosobowego zespołu, co zawsze jest nie lada wyzwaniem. Choć organizujesz liczne spotkania i wprowadzasz pomocne narzędzia, nadal masz wrażenie, że Twój zespół nie jest w 100% zaangażowany w pełnienie swoich obowiązków. Powodów może być wiele: brak motywacji, niewystarczające zadowolenie z pracy, konflikt między pracownikami lub wręcz przeciwnie – atmosfera, która sprzyja zacieśnianiu towarzyskich więzi, ale nie przekłada się na wyniki. W obliczu takich problemów coraz więcej wątpliwości przysparza proces rekrutacji nowych pracowników, nie wiesz bowiem, czym kierować się przy ich wyborze, by się nie zawieść. Całe szczęście istnieje sposób na to, by zawczasu rozpoznać, jakim typem człowieka jest członek Twojego zespołu, jakie cechy u niego dominują, co go motywuje, a co zniechęca. Wiedza na temat funkcjonowania mózgu pozwoli Ci zrozumieć, jak myśli Twój pracownik, dlaczego reaguje w taki, a nie inny sposób i w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.

Jesteś właścicielem firmy?
Co o Structogramie sądzi Anna Plichta Mistrzyni Polski w Jeździe Indywidualnej na czas, zawodniczka Lotto Soudal Cycling Team Reprezentantka Polski w Kolarstwie Szosowym
Kilka słów o Structogramie prosto od Łukasza Cebuli – doradcy ds. nieruchomości


Przekonaj się, jak te cztery kroki pomogą Ci w biznesie:

Krok 1 – Klucz do poznania siebie
(trening STRUCTOGRAM® 1; 1-dniowe)
Poznajesz swoje predyspozycje, mocne i słabe strony oraz możliwości, jakie daje Ci Twoja natura. Jesteś bardziej efektywny, zmotywowany i wiesz, jak szybciej osiągnąć swój cel bez frustracji i zbędnych problemów. Wiesz, że są role, w których nie czujesz się komfortowo, ale poznajesz sposoby, które pomogą Ci dopasować je do własnych potrzeb i ograniczyć stres.

Krok 2 – Klucz do poznania drugiego człowieka
(trening STRUCTOGRAM® 2; 1-dniowe)
Umiejętności pracy z ludźmi można się nauczyć. Nabywając zdolność rozpoznawania biostruktur innych ludzi, stajesz się świadomy ich zachowań, motywów oraz potencjału. Dowiadujesz się, jak szanować indywidualność innych ludzi, motywować i wpływać na nich w sposób wiarygodny. Przekonujesz się także, w jaki sposób unikać niepotrzebnych konfliktów. „Jeśli lepiej rozumiemy innych, możemy przekonać ich do własnych pomysłów.”

Krok 3 – Klucz do poznania klienta
(trening STRUCTOGRAM® 3; 2-dniowe)
Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajesz osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujesz największe korzyści i dopasowujesz stosowną ofertę. Podczas treningu uczysz się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Dodatkowo dowiadujesz się, jak znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.

Krok 4 - Klucz do przywództwa i budowania zespołu
(trening STRUCTOGRAM® 4; 1-dniowe)
Od poziomu predyspozycji poszczególnych członków zespołu przechodzisz na poziom ich oczekiwań. Na własnym przykładzie ustalasz zasady działania w zespole i indywidualnego podejścia do jego członków. Dzięki znajomości biostruktur pracowników, ich natury oraz rodzajów projektu czy zadań, dowiesz się, jak motywować pracowników i zapobiec wypaleniu zawodowemu. Podczas szkolenia zgłębisz także temat rozwoju personelu i rekrutacji. Zobaczysz, że odpowiednie podejście do pracownika, zgodne z jego biostrukturą, zapewni efektywną pracę zespołu.



Structogram® to nazwa systemu treningowego, który jako jedyny na rynku rozwoju osobistego – oparty jest na badaniach genetycznych. Umożliwia on dogłębnie poznać indywidualną strukturę naszego mózgu. Pozwala to na prowadzenie życia i biznesu zgodnie ze swoją wrodzoną naturą, bazując na tym, co dla nas naturalne i autentyczne.
Przekonaj się, jak te cztery kroki pomogą Ci w biznesie:

Krok 1 – Klucz do Poznania Siebie

Krok 2 – Klucz do poznania drugiego człowieka

Krok 3 – Klucz do poznania klienta
Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajemy osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujemy najbardziej efektywne korzyści oraz stosowną ofertę. Podczas treningu uczestnicy uczą się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Uczą się znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług ich firmy.

Krok 4 - Klucz do przywództwa i budowania zespołu
Więcej o metodologii STRUCTOGRAM®
Klucz do lepszego zrozumienia siebie i innych. Metodologia Structogram® od kuchni.
Trzy kolory mózgu. Metodologia Structogram® a droga do spełnienia i zrozumienia. Dlaczego niektórzy ludzie kochają otaczać się ludźmi, podczas gdy inni przez większość czasu wolą własne towarzystwo? Jak to jest, że część z nas...
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne,...
Zmiana, konsekwencja i znaczenie wypowiadanych słów. Gość – Michał Jakubowski
Zmiana, konsekwencja i znaczenie wypowiadanych słów. Gość - Michał Jakubowski Michał Jakubowski - fascynat skuteczności, certyfikowany Master Coach American Board of NLP, od kilkunastu lat prowadzi treningi interpersonalne podnoszące skuteczność osobistą w...