Skuteczne ZARZĄDZANIE
w niepewnych czasach.
Gość – Małgorzata Wojciechowska
W dzisiejszym filmie rozmowa z Małgorzatą Wojciechowską. Małgorzata jest strategicznie myślącym menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w dużych firmach i własnym biznesie. Jest mistrzynią w organizowaniu tego, co wydaje się niemożliwe w najkrótszym możliwym czasie. Relacje są dla Niej siłą napędową do działania i “łączenia kropek”. W wyniku życiowego kryzysu dokonała całkowitej zmiany, od życia prywatnego po zawodowe. Zmieniła swoje myślenie o kryzysie jako o porażce, przekładając zdobyte doświadczenia w super-moce, które pozwalają Jej inspirować innych. Obecnie jest Dyrektorem Działu Zarządzania w Wyższej Szkole Gospodarki, wykładowcą akademickim, trenerem biznesu oraz multiagentem ubezpieczeniowym. Spokój i moc znajduje w nordic walkingu, z inspirującymi audiobookami w słuchawkach.
Czym podzieliła się w rozmowie z Anią?
- Jak radzić sobie w niepewnych czasach?
- Jak skutecznie zarządzać podczas kryzysu?
- Jak zarządzać SOBĄ w CZASIE?
- Jakimi wartościami powinna kierować się organizacja nastawiona na zmianę?
- Jak zmienił się przeciętny klient na przestrzeni ostatnich lat
- Gdzie leży miejsce bezpieczeństwa i przywiązania w biznesie?
Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast
Zapraszam Cię do bezpłatnej Strefy Wiedzy, w której znajdziesz więcej materiałów na temat tego, jak prowadzić biznes oraz rozwinąć swoją karierę niekoniecznie będąc przedsiębiorcą.
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…