Rzeczywista rzeczywistość… | DNA w Biznesie
Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091

ŻYCIE & MÓZG

Rzeczywista rzeczywistość…

Od 18 lat spędzam czas jako prowadząca warsztaty, szkolenia i konferencje.

Staram się przekazywać podczas nich sprawdzone przeze mnie metody, techniki i sposoby skutecznych działań.

Uczestnicy pytają mnie o mnóstwo rzeczy.

Między innymi o to:

Co robić, aby mieć fajne życie? Jak się zmotywować, kiedy nam się nie chce? Jak skuteczniej sprzedawać? Jak wykorzystać wiedzę do bycia dobrym liderem? A także, jak więcej zarabiać?

Często uśmiecham się i odpowiadam, że nie wiem jak to robić na wielką skalę.

Ale wiem jak na swoją własną.

U mnie jest to tak i tak…, i opowiadam wówczas o swoich doświadczeniach.  Żeby mieć fajne życie warto po prostu korzystać z każdej małej okazji ku temu, żeby było fajnie. A, żeby się zmotywować warto mieć jasne i silne cele, wówczas bardziej się chce wstać z łóżka.

A żeby skuteczniej sprzedawać, nie trzeba miliona technik sprzedaży, warto zadbać o dobrą relację z klientem i jego dobro, a nie swoje wyłącznie.

I, aby wykorzystać wiedzę o mózgu do zarządzania, warto zacząć od siebie, wszak drzwi do liderstwa otwierają się od środka.

Z kolei, aby więcej zarabiać w obecnych czasach, warto być kreatywnym i wyróżnić się na tle całej konkurencji.

Że co, to tylko tak?

I po krótkim czasie słyszę: „To takie proste, tylko rzeczywistość jest inna, Aniu”. Myślę sobie, jaka rzeczywistość?

Przecież to my kreujemy swoją rzeczywistość. 

I nie mam tu na myśli rzeczy, które od nas nie zależą, takie jak decyzje polityków czy globalne ocieplenie. Chodzi o rzeczy, które sami kreujemy, które od nas zależą. A za przeproszeniem, od kogo zależy fajne życie, bycie zmotywowanym, dbanie o klienta, uczenie się bycia dobrym szefem czy też dbanie o własny portfel?

Rzeczywistość nie jest inna. Rzeczywistość jest nasza.

Sama tworzę swoją! Każdy sam tworzy swoją rzeczywistość.

Reszta to komentarze…, przynajmniej dla mnie.

$

Może Ci się spodobać...

3 kolory ekologii, czyli jak skutecznie komunikować kwestie ekologiczne?

3 kolory ekologii, czyli jak skutecznie komunikować kwestie ekologiczne?

Artykuł pochodzi z raportu "Green Generation. Wspólnie na rzecz ziemii", który możesz pobrać tutaj: https://mobileinstitute.eu/green Ekologia i różnego rodzaju postawy proekologiczne to temat, o którym jest ostatnimi czasy głośno. Coraz więcej marek kusi...