BIZNES & PRACA
Przedsiębiorcą być – łatwa rzecz?
Budowanie biznesu to nic innego jak ciągła praca nad sobą. Aby przynosiło to odpowiednie rezultaty, warto mieć świadomość, jak Twoje zachowanie wpływa na wszystko, co robisz. W „Instrukcji obsługi przedsiębiorcy” wskażemy główne obszary, na które zwracaliśmy i zwracamy uwagę, działając w biznesie już ponad 20 lat.
- Zmiana jest dobra. Nie boję się zmiany. Sam ją prowokuję.
2. Zawsze się uczę, rozwijam. Ciągle mogę być lepszy.
3. Pieniądze są ok. To w porządku, że je zarabiam i zawsze oszczędzam.
4. Najważniejsze jest moje nastawienie do każdej sytuacji.
5. Angażuję się. Jak robię cokolwiek, tak robię wszystko.
6. Codziennie stawiam sobie nowe cele. Realizuję je. Działam.
7. Zadaję sobie pytanie: what is important now? Co jest najważniejsze teraz?
8. Dbam o swoją harmonię. O swoje zdrowie i superenergię.
9. Sprzedawanie jest ok. Zawsze sprzedaję, kiedy czuję, że tego chcę. Kocham mój produkt i jestem do niego przekonana na maksa.
10. Jestem sobą, z każdą moją słabością i takiego siebie akceptuję.
To już ostatni dekalog z serii „Instrukcje obsługi mózgu”. Będąc przedsiębiorcą, chcesz zapewne zbudować mocny i stabilny biznes, marzysz o tym, żeby Twoi klienci zostawiali swoje pieniądze w Twoim portfelu i byli zachwyceni usługami czy produktami, które oferujesz. Przygotowaliśmy więc dla Ciebie biznesowy poradnik z potwierdzonymi działaniami, dzięki którym Twój biznes będzie chodzić na najwyższych obrotach: „DNA biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet.” To pozycja must have dla dzisiejszego przedsiębiorcy. Szkoda nerwów na błądzenie! Zaufaj nam!
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…