Proces rekrutacji – jak się przygotować?
Obejrzyj najnowsze wideo, w którym dowiesz się:
- Jak skutecznie przygotować się do procesu rekrutacji?
- Jak zdecydować, kogo właściwie szukać?
- Dlaczego należy własnoręcznie przygotować dobre ogłoszenie?
- Gdzie szukać kandydatów?
- Jaką formę powinna mieć rozmowa rekrutacyjna?
- Czy są tematy, których powinieneś unikać?
- Na jakich kandydatów należy szczególnie uważać?
Nie zapomnij zasubskrybować kanału, aby nie przegapić najnowszych odcinków!
Chcesz dowiedzieć się więcej o rekrutacji i innych istotnych aspektach prowadzenia własnego biznesu? Koniecznie sprawdź książkę Ani Urbańskiej i Pawła Jarząbka „DNA Biznesu Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet.”
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…