Po co pediatrze STRUCTOGRAM®?
Po co pediatrze STRUCTOGRAM®? Agnieszka Sawicka – lekarz pediatra – która swoją karierę zawodową zaczynała w medycynie sądowej, dzięki Structogramowi poznała “kolory swoich pacjentów”, a także ich rodziców oraz rozpracowała tzw. “trójkąt lekarski’.
Z nowego materiału dowiesz się:
- czy kult zdrowia może zabrać miejsce chorobie
- w jaki sposób do dbania o swoje zdrowie podchodzą trzy biostruktury – zielona, czerwona i niebieska
- jak radzi sobie pediatra w tzw. “trójkącie lekarskim” – rodzic, pacjent – dziecko, lekarz
- jaka jest według Agnieszki Sawickiej złota rada – magiczna pigułka, która pomoże zadbać o swoje zdrowie.
Świadomość dbania o swoje zdrowie oraz zaufanie do swojego lekarza, to podstawy prawidłowego funkcjonowania każdego z nas. Bo zdrowie jest tylko jedno 🙂
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…
Dzień dobry
Do tej pory stosowałam troistość mózgu do technik sprzedaży w inny sposób. Chodziło o to, aby nie wzbudzać mózgu gadziego, by klient w przyjaznej atmosferze, bez przyciskania, bez poczucia zagrożenia, świadomie dokonywał wyboru. To co czytam na Waszych stronach pokazuje ciekawe podejście do genetycznej osobowości. Trochę brakuje mi 4 elementu dla typów, którzy są – nazwijmy umowie – kreatywnymi wizjonerami. Pewnie za mało wiem, bo może da się taki typ osobowy wpasować do podanych 3 kolorów. Ile kosztuje zrobienie testu? Mam mnóstwo testów za sobą i Wasz chętnie bym na sobie sprawdziła.