Dlaczego potrzebujesz komunikacji kryzysowej?
Kryzys prawie zawsze przychodzi niespodziewanie i stawia człowieka pod ścianą. Czy można go uniknąć? Zwykle nie. Czy można się do niego przygotować? Jak najbardziej!
W dzisiejszym materiale mamy dla Was dawkę wiedzy dotyczącą komunikacji kryzysowej i jej wykorzystania. Poznaj to niezbędne narzędzie, które sprawdzi się zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.
Posłuchaj materiału również w formie podcastu Ani. Znajdziesz tam nagrania audio najnowszych i starszych materiałów z naszego kanału YouTube: AnnaUrbanska.pl/podcast
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Jak planować skutecznie i zwiększyć efektywność? O roli mózgu w zarządzaniu sobą w czasie
Jak planować skutecznie i zwiększyć efektywność? O roli mózgu w zarządzaniu sobą w czasie. Żeby wszystko szło zgodnie z planem... Czy wiesz, jak dotrzymać swoich postanowień, celów i planów? Jak planować skutecznie – tak, aby osiągnąć zamierzone rezultaty? Jak sprawić, by Twoja efektywność wzrosła? Skuteczne planowanie = efektywne działanie! Wszyscy mamy tyle samo czasu, wszak doba każdego z nas…
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia STRUCTOGRAM® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia STRUCTOGRAM® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…