Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091

Szkoła to miejsce, w którym nasze dzieci spędzają bardzo dużo czasu. U wielu pociech słowo “nauka” i cały ten proces wywołuje skrajne emocje. Ale można pogodzić to dzięki większej świadomości działania mózgu ludzkiego. 

Sprawdź, jak działa Twój mózg, dzięki metodzie STRUCTOGRAM® i ciesz się spokojniejszym życiem prywatnym i zawodowym!

 

 

Jak wygląda dziś tradycyjna szkoła? Rozmowa z Katarzyną Panter – dyrektorem szkoły podstawowej

Jak głosi słynne powiedzenie, “to jak wychowamy nasze dzieci, będzie miało wpływ na to, jak my będziemy mieli w przyszłości”. Ale czy szkoła to miejsce, które wychowuje?

Kolejnym gościem Ani na kanale DNA w Biznesie była Katarzynę Panter – dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sztynwagu – absolwentka Structogramu i nauczyciel z pasją.

Opowiada ona o szkole wymarzonej, która wbrew pozorom nie istnieje tylko w marzeniach. Ona już się dzieje – tu i teraz. Niedaleko. 

 

Obejrzyj materiał, a dowiesz się:

  • kto tak naprawdę wychowuje dzieci – szkoła czy rodzice
  • na jakie elementy w procesie rozwoju dziecka  wpływ mają nauczyciele
  • jaka jest dzisiejsza szkoła
  • jak wiedza o mózgu oraz metoda STRUCTOGRAM® wspomaga nauczyciela w pracy z uczniem
  • jak współpracować na linii nauczyciel-rodzic
  • jak prowadzić lekcje w grupie składającej się z różnorodnych osobowości – czy jest na to złoty środek
  • czym jest alternatywna edukacja.

 

Jak wygląda dziś tradycyjna szkoła? Rozmowa z Katarzyną Panter – dyrektorem szkoły podstawowej - DNA w Biznesie - STRUCTOGRAM®

Szkoła to miejsce, w którym nasze dzieci spędzają bardzo dużo czasu. U wielu pociech słowo “nauka” i cały ten proces wywołuje skrajne emocje. Ale można pogodzić to dzięki większej świadomości działania mózgu ludzkiego. 

Chcesz poznać STRUCTOGRAM®? Kliknij poniżej!

$

Może ci się spodobać...

Obserwuj również nasze media społecznościowe: