Jak okazywać SZACUNEK w BIZNESIE?
W najnowszym materiale Ania poruszyła wątek szacunku w biznesie: szacunku do czyjegoś czasu, jakości pracy, komunikacji, a nawet czyjegoś bezpieczeństwa! Jeśli chcesz wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby być traktowanym POWAŻNIE i tą powagą obdarzać osoby, z którymi współpracujesz, koniecznie zapoznaj się z dzisiejszym filmem!
Czy zwracasz uwagę na:
- informowanie drugiej osoby o spóźnieniu na umówione spotkanie?
- przekazywanie PRAWDZIWEJ opinii?
- dobrobyt i bezpieczeństwo swoich partnerów biznesowych?
Jeśli masz wątpliwości, obejrzyj materiał na naszym kanale lub posłuchaj w podcaście na AnnaUrbanska.pl/podcast!
Zapraszam Cię do bezpłatnej Strefy Wiedzy, w której znajdziesz więcej materiałów na temat tego, jak prowadzić biznes oraz rozwinąć swoją karierę niekoniecznie będąc przedsiębiorcą.
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…