Jak działa asertywna krytyka?
Ostatni materiał na temat asertywnej odmowy wzbudził duże poruszenie, dlatego kontynuujemy tematykę!
Czy Twój partner biznesowy ma w zwyczaju być niepunktualnym? A może bliska Ci osoba ma w zwyczaju notoryczne zachowanie, które doprowadza Cię do irytacji? W jaki sposób przedstawić im swoje emocje na ten temat w sposób dyplomatyczny i dojść do porozumienia? Co jeśli warunki tego porozumienia zostaną zerwane? Model asertywnej krytyki może być tym, czego szukasz. Obejrzyj dzisiejszy materiał!
Posłuchaj materiału również w formie podcastu. W formie audio znajdziesz tam najnowsze i starsze materiały z naszego kanału YouTube: AnnaUrbanska.pl/podcast
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…