Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091

DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet

Dlaczego napisaliśmy kolejną biznesową książkę? Mamy dość polish biznesu. Mamy dość biznesu, który prowadzony jest tylko ceną. “DNA Biznesu” to narzędzie – bo trudno nazwać to książką – pokazujące, jak prowadzić lepiej swój biznes i to na własnych zasadach. 
 
To swoisty narzędziownik, w którym znajdziesz przemyślane, a przede wszystkim potwierdzone działania, dzięki którym Twój biznes będzie chodzić na najwyższych obrotach. Nie znajdziesz ich w innych publikacjach! Nie teoretyzujemy. Piszemy o praktycznych kwestiach. 
 
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
 
  • Znajdziesz w niej strategię na prowadzenie swojego biznesu. Od czego zacząć? Jak ma wyglądać Twoja firma? Co chcesz osiągnąć za 5, 10, 15 lat?
  • Podpowiemy Ci, w jaki sposób zarządzać swoim czasem, aby go nie marnować. Każda doba ma 86 400 sekund i to Ty decydujesz, w jaki sposób je wykorzystasz.
  • Pokażemy sposoby na to, w jaki sposób zmotywować siebie i innych do działania.
  • Przedstawimy kompetencje menedżerskie, które powinien posiadać każdy szef. Jeśli coś nie gra z Twoim zespołem w firmie, pamiętaj – ryba psuje się od głowy!
  • Dowiesz się, co robić, aby mieć wysoki poziom energii? Jak kontrolować swoje emocje? Jak dbać o poczucie własnej wartości?
  • Myślisz, że występowanie publiczne nie dotyczy każdego? Nie mówimy, że musisz być profesjonalistą, ale występujesz przecież przed swoim klientem. Warto więc o to zadbać, aby nie wpływało to negatywnie na Twój wizerunek.
  • Jak Cię widzą, tak Ci płacą. Dowiesz się, jak budować personal branding, aby ludzie chcieli robić z Tobą biznes.
  • Poznasz nasze zdanie o tym, czy da się przetrwać w biznesie bez marketingu?
  • Wiesz, jaki jest najczęstszy powód zamykania firmy? Brak sprzedaży. Jak więc połączyć ją z marketingiem, aby Ciebie to nie dotyczyło?
  • Jak sprawić, aby Twój klient był szczęśliwszy? Jak więc wywołać efekt WOW?
  • Co zrobić, gdy klient oczekuje od Ciebie ciągłych rabatów, promocji, zniżek? Czy przystoi ODMÓWIĆ klientowi?
  • Poznasz podstawy etykiety biznesowej.
  • Nie ma nic bardziej pewnego niż zmiana. Czym jest i czy warto się jej bać?
Książka ta to kompendium wiedzy o tym, jak budować biznes przez zaufanie. Nie ma bowiem większej waluty na świecie niż ZAUFANIE DRUGIEGO CZŁOWIEKA.
 
Każdy z 19 rozdziałów zakończony jest podsumowaniem w formie dekalogu, abyś w każdej chwili mógł wrócić do interesujących Cię zagadnień.
 
Do książki dołączony jest także materiał wideo – 10,5 godziny wywiadów z doświadczonymi praktykami biznesu, m.in. z Witoldem Casettim, Krzysztofem Litwińskim, Joanną Brodzik, Marcinem Kądziołką. Dodatkowo dołączona jest część ćwiczeniowa, abyś mógł od razu zacząć pracować nad swoim biznesem.
 
Zaintrygowany? Kliknij w poniższy baner i skorzystaj z naszej wiedzy! Szkoda nerwów na błądzenie!
 
$

Może Ci się spodobać...

Co to znaczy, że mam zielony mózg?

Co to znaczy, że mam zielony mózg?

 Co to znaczy, że mam zielony mózg? O co chodzi z intuicją? Dlaczego jestem empatyczny, lubię ludzi, lubię im pomagać? To wszystko dlatego, że mam "zielony mózg"? Ale co to znaczy? To pytania osób, którym obiło się to o uszy, ale nie wiedzą, o co dokładnie chodzi. W...

Jak działa STRUCTOGRAM®?

Jak działa STRUCTOGRAM®?

 Jak działa STRUCTOGRAM®? Co to jest STRUCTOGRAM®? Czy to kolejny test psychologiczny? Po co iść na szkolenie? Dlaczego trzy kolory, a nie cztery? Co w nim takiego niezwykłego? Co on mierzy?   To pytania, z którymi spotykamy się niezmiernie często. Rozwiewamy...

Dlaczego warto napisać książkę?

Dlaczego warto napisać książkę?

 Dlaczego warto napisać książkę? Dlaczego warto napisać książkę? Dlaczego warto wydać książkę? I czy w tym kraju da się w ogóle na książce zarobić? To pytania naszych klientów i kursantów, dlatego odpowiadamy. Ponadto 23 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki,...