DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet
- Znajdziesz w niej strategię na prowadzenie swojego biznesu. Od czego zacząć? Jak ma wyglądać Twoja firma? Co chcesz osiągnąć za 5, 10, 15 lat?
- Podpowiemy Ci, w jaki sposób zarządzać swoim czasem, aby go nie marnować. Każda doba ma 86 400 sekund i to Ty decydujesz, w jaki sposób je wykorzystasz.
- Pokażemy sposoby na to, w jaki sposób zmotywować siebie i innych do działania.
- Przedstawimy kompetencje menedżerskie, które powinien posiadać każdy szef. Jeśli coś nie gra z Twoim zespołem w firmie, pamiętaj – ryba psuje się od głowy!
- Dowiesz się, co robić, aby mieć wysoki poziom energii? Jak kontrolować swoje emocje? Jak dbać o poczucie własnej wartości?
- Myślisz, że występowanie publiczne nie dotyczy każdego? Nie mówimy, że musisz być profesjonalistą, ale występujesz przecież przed swoim klientem. Warto więc o to zadbać, aby nie wpływało to negatywnie na Twój wizerunek.
- Jak Cię widzą, tak Ci płacą. Dowiesz się, jak budować personal branding, aby ludzie chcieli robić z Tobą biznes.
- Poznasz nasze zdanie o tym, czy da się przetrwać w biznesie bez marketingu?
- Wiesz, jaki jest najczęstszy powód zamykania firmy? Brak sprzedaży. Jak więc połączyć ją z marketingiem, aby Ciebie to nie dotyczyło?
- Jak sprawić, aby Twój klient był szczęśliwszy? Jak więc wywołać efekt WOW?
- Co zrobić, gdy klient oczekuje od Ciebie ciągłych rabatów, promocji, zniżek? Czy przystoi ODMÓWIĆ klientowi?
- Poznasz podstawy etykiety biznesowej.
- Nie ma nic bardziej pewnego niż zmiana. Czym jest i czy warto się jej bać?
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…