Dlaczego warto napisać książkę?
To tak trochę teorii, a teraz subiektywne powody, dla których Ania napisała już 9 książek! Oto one 🙂
- Budujesz wizerunek eksperta. Piszesz, czyli masz coś do przekazania innym.
- Jako autor budujesz swoją markę osobistą.
- To produkt, na którym można zarobić pieniądze, jeśli dajesz wartość, jeżeli przekażesz w nim wiedzę i swoje doświadczenie!
- Twoja książka to szansa na zdobycie i poznanie nowych klientów dla Twojego biznesu. Wiele osób po przeczytaniu książek Ani, przyszło na szkolenia.
- W książce możesz podzielić się wiedzą. W jaki sposób odpowiadamy na pytanie, dlaczego ta książka jest taka droga? Bo tam jest nasza wiedza i doświadczenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu lat! Dzięki jej czytaniu, uczysz się na doświadczeniach i błędach innych osób.
- To powód do nawiązania ciekawej współpracy.
- Jest to element prestiżu. Ciebie nie będzie, ale Twoja książka będzie zawsze.
- Dzięki książce budujesz społeczność wokół tematu, który podejmujesz.
- Pisanie książek stanowi element wyróżnienia na tle konkurencji. Daje Tobie rozpoznawalność.
- PIsząc książki, dajesz wsparcie.
Ania uwielbia dzielić się wiedzą poprzez przelewanie jej na papier. Napisała już 9 książek! Czytałeś? Jeśli jeszcze nie, kliknij w poniższy baner i koniecznie nadrób zaległości! 🙂
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…