Czy warto się ubezpieczyć?
Gość – Anna Wolska
Gościem dzisiejszego odcinka jest Anna Wolska – specjalista ds. ubezpieczeń, z międzynarodowym, 15-letnim doświadczeniem w branży. Swoją karierę rozpoczęła w Verviers, gdzie przez 5 lat pracowała w biurze brokera ubezpieczeniowego. Od 10 lat dba o zabezpieczenie finansowe zdrowia i majątku klientów, współpracując z grupą ubezpieczeniowo – finansową Aviva. Wielokrotnie nagradzana za wyniki sprzedażowe i obsługę klienta. W 2016 roku reprezentowała Polskę podczas Kongresu najlepszych doradców finansowych i agentów ubezpieczeniowych- Million Dollar Round Table w Vancuver.
Ania i Ania w swojej rozmowie starają się odczarować negatywny wizerunek doradcy ubezpieczeniowego. Dowiedz się, jak wiele może Ci zaoferować dobra polisa, jak ją przygotować i z jakimi konsekwencjami wiąże się brak zabezpieczenia w wypadku niezdolności przedsiębiorcy do zarządzania swoim biznesem. Poznaj również podstawy dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz jak istotnym dokumentem jest rzetelnie spisany testament.
Posłuchaj materiału również w formie podcastu Ani. Znajdziesz tam nagrania audio najnowszych i starszych materiałów z naszego kanału YouTube: AnnaUrbanska.pl/podcast
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…