Co cechuje prawdziwego LIDERA?
Gość – Cezary Maciołek
W dzisiejszym materiale rozmowa z Cezarym Maciołkiem, prezesem i współwłaścicielem holdingu Grupa Progres. Od 2006 roku związany jest z branżą outsourcingu i HR. Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii grupy spółek działających na rynku outsourcingu usług HR w Polsce i za granicą.
Wraz z Anią poruszyli tematykę
prawdziwego liderstwa
rozwoju kariery
wykorzystania STRUCTOGRAMu® w pracy Cezarego
przeszkód, które napotkał na swojej biznesowej drodze na przestrzeni ostatnich dwóch lat
Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast!
Zapraszam Cię do bezpłatnej Strefy Wiedzy, w której znajdziesz więcej materiałów na temat tego, jak prowadzić biznes oraz rozwinąć swoją karierę niekoniecznie będąc przedsiębiorcą.
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…