Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów?
Gość – Dominika Zajączkowska
Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public relations i personal brandingu w mediach dla brand managerów i członków zarządów. Przygotowywała także do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w Kolegium Języków Obcych w Gliwicach.
O czym rozmawiała z Anią?
- Czym jest public relations?
- Na czym NIE POLEGA public relations?
- Czy w budowaniu własnej marki powinniśmy kierować się trendami?
- W jaki sposób odbiorcy testują autentyczność wizerunku marki?
- Od czego zacząć budowanie własnej marki?
Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast
Zapraszamy Cię do bezpłatnej Strefy Wiedzy, w której znajdziesz więcej materiałów na temat tego, jak prowadzić biznes oraz rozwinąć swoją karierę niekoniecznie będąc przedsiębiorcą.