Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091

Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów?
Gość – Dominika Zajączkowska

Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public relations i personal brandingu w mediach dla brand managerów i członków zarządów. Przygotowywała także do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w Kolegium Języków Obcych w Gliwicach.

O czym rozmawiała z Anią?

  • Czym jest public relations?
  • Na czym NIE POLEGA public relations?
  • Czy w budowaniu własnej marki powinniśmy kierować się trendami?
  • W jaki sposób odbiorcy testują autentyczność wizerunku marki?
  • Od czego zacząć budowanie własnej marki?

Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast

 

Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska - DNA w Biznesie - STRUCTOGRAM®
Zapraszamy Cię do bezpłatnej Strefy Wiedzy, w której znajdziesz więcej materiałów na temat tego, jak prowadzić biznes oraz rozwinąć swoją karierę niekoniecznie będąc przedsiębiorcą.

 

Strefa Wiedzy baner

Obserwuj również nasze media społecznościowe:

$

Może ci się spodobać...