Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów?
Gość – Dominika Zajączkowska
Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public relations i personal brandingu w mediach dla brand managerów i członków zarządów. Przygotowywała także do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w Kolegium Języków Obcych w Gliwicach.
O czym rozmawiała z Anią?
- Czym jest public relations?
- Na czym NIE POLEGA public relations?
- Czy w budowaniu własnej marki powinniśmy kierować się trendami?
- W jaki sposób odbiorcy testują autentyczność wizerunku marki?
- Od czego zacząć budowanie własnej marki?
Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…