Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów?
Gość – Dominika Zajączkowska
Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public relations i personal brandingu w mediach dla brand managerów i członków zarządów. Przygotowywała także do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w Kolegium Języków Obcych w Gliwicach.
O czym rozmawiała z Anią?
- Czym jest public relations?
- Na czym NIE POLEGA public relations?
- Czy w budowaniu własnej marki powinniśmy kierować się trendami?
- W jaki sposób odbiorcy testują autentyczność wizerunku marki?
- Od czego zacząć budowanie własnej marki?
Posłuchaj także podcastu Ani: AnnaUrbanska.pl/podcast
Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Biznes w wakacje: sztuka efektywnego zarządzania w letnim sezonie
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Jak przygotować biznes na swój urlop?
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Świadomy oddech – klucz do zdrowia i harmonii
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Jak uczyć innych lepiej? Sekrety branży edukacyjnej
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Odkrywanie siebie na szlaku Camino de Santiago. Gość – Katarzyna Lorenc
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
7 niezbędnych kroków na drodze, by założyć własny biznes!
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Zarządzanie zespołem: Najlepsze praktyki i wskazówki od Katarzyny Lorenc!
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
7 wskazówek, które musisz wziąć pod uwagę, by założyć własny biznes
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…
Jak lepiej radzić sobie ze stresem i pomagać w tym bliskim? Gość – Natalia Mazurkiewicz-Krefta
Budowanie własnej marki BEZ śledzenia trendów? Gość - Dominika Zajączkowska Dominika Zajączkowska od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak między innymi Stradivarius, Pull&Bear, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire czy MaxMara. Współpracowała również z cenionymi polskimi markami, takimi jak Kazar, Reserved i Biżuteria YES. Tworzyła strategie public…