Branża turystyczna a STRUCTOGRAM®
Z materiału dowiesz się:
- jak branża turystyczna radzi sobie w czasach pandemii
- czy warto budować drugą/kolejną nogę biznesową
- co jest najważniejsze w biznesie
- dlaczego Ania Mścichowska zdecydowała się zostać terenem metodologii STRUCTOGRAM®
- w jaki sposób wykorzystuje STRUCTOGRAM® w branży turystycznej
- jak przekłada się świadomość siebie i innych osób, którą zdobywa się dzięki Structogramowi na wychowanie dzieci
- czy można “kłócić się bardziej świadomie” i co to znaczy.
Ania Mścichowska pokazuje, jak “jeść tort po kawałku” w swojej branży i dlaczego warto działać na różnych polach biznesowych, wykorzystując do tego STRUCTOGRAM®. Korzysta z każdego dnia rozsądnie, mając dobre nastawienie. a wszystko to małymi kroczkami, a nie 7-milowymi krokami, bo można się po prostu połamać 🙂
Może ci się spodobać...
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają
Jak radzić sobie z problemami w biznesie? 4 sposoby, które naprawdę działają Podobnie jak w życiu prywatnym, niemal w każdym biznesie zdarzają się od czasu do czasu sytuacje kryzysowe. Nawet najlepsze strategie nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty, a realia nie raz odbiegają od pełnych optymizmu oczekiwań. Jak się zachować, kiedy okazuje się, że entuzjastyczne plany w jednej chwili legły w gruzach? Istnieje kilka…
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem?
Zarządzanie zespołem – jak być skutecznym liderem, a nie tylko szefem? Większość rozwijających się przedsiębiorców wcześniej, czy później musi podjąć decyzję o zatrudnieniu pierwszego i kolejnego pracownika, których praca sprawi, że firma będzie bardziej dochodowa i wydajna. Dotychczas szef firmy był w 100% odpowiedzialny za rezultaty. Rzeczywistość biznesowa i odpowiedzialność…
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – jak skutecznie motywować siebie i swój zespół? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na potencjalny sukces w biznesie jest motywacja. Dotyczy to zarówno właściciela firmy, jak i jej pracowników, których zaangażowanie bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe. Jak jednak sprawić, by stopień tej motywacji utrzymywał się na pożądanym poziomie? Co zrobić, by „chciało nam się tak, jak się nam nie chce”?…