Dlaczego firmy upadają po pierwszym roku? Błędy w biznesie
Wracamy po krótkiej przerwie! Dzisiaj poruszymy temat, który wielu przedsiębiorców i osób zainteresowanych założeniem własnej firmy z pewnością interesuje. Dlaczego wiele firm nie przetrzymuje nawet pierwszego roku działalności? W tym odcinku przeanalizujemy główne czynniki, które przyczyniają się do upadku wielu firm w tak krótkim czasie. Poznaj najczęściej popełniane błędy w biznesie.
Obejrzyj dzisiejszy materiał i dowiedz się:
Czy właściwe planowanie może naprawdę zrobić różnicę w sukcesie firmy?
Jak doświadczenie w danej branży odgrywa kluczową rolę w powodzeniu przedsiębiorstwa?
Dlaczego błędne inwestycje to kolejny czynnik, który może doprowadzić do szybkiego upadku firmy?
Jak nadmierne analizowanie prowadzi do braku działania?
Dlaczego szybkie tempo rozwoju może być ryzykowne i jak znaleźć właściwy balans?
Czy potrzebujesz marketingu i reklamy?
Jak ważnym aspektem jest rekrutacja i budowanie zespołu?
Jakie są najważniejsze czynniki sukcesu w prowadzeniu własnej firmy i dlaczego nie można polegać wyłącznie na szczęściu?
Czy warto zakładać firmę na rok, bo otrzymasz dofinansowanie?
Przygotujcie się na fascynującą podróż przez świat przedsiębiorczości i dowiedzcie się, jak uniknąć najczęstszych pułapek, które prowadzą do upadku wielu firm już po pierwszym roku!
Czy chcesz uzyskać jeszcze więcej wiedzy na temat skutecznego prowadzenia biznesu?
Książka „DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach.” to więcej niż biznesowy poradnik, to zbiór naszych lekcji i wniosków, zebranych przez ponad 20 lat prowadzenia biznesów. Pomoże Ci zrozumieć, jak skutecznie budować własny, dochodowy biznes bez stresu i popełniania kosztownych błędów.

Obserwuj również nasze media społecznościowe:
Może ci się spodobać...
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje?
Skąd się bierze wypalenie zawodowe i jakie są jego konsekwencje? Niejednokrotnie zdarzyło mi się brać udział w rekrutacjach pracowników. To, co najbardziej rzucało się w oczy, to był ogromny zapał, energia i charyzma wielu kandydatów. Wydawali się być „napaleni” i gotowi do działania tu i teraz. Potem kilkakrotnie zdarzało mi się spotkać z nimi po kilkunastu miesiącach, czasem po kilku latach. Ich błysk w oku zniknął. Z charyzmy nie zostało…
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo
Trzy kolory zarządzania. Metodologia Structogram® a skuteczne przywództwo. Zarządzanie personelem to jeden z najbardziej wymagających obszarów prowadzenia biznesu – począwszy od rekrutacji, której błędy zawsze okazują się kosztowne, po budowanie silnego, zmotywowanego zespołu, o którym marzy każdy pracodawca. Kluczem do skutecznego przywództwa często okazuje się umiejętność rozpoznania indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji pracownika oraz wykorzystywanie tej zdolności w codziennej pracy. Co to konkretnie oznacza i jak…
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji
Wystąpienia publiczne: sztuka skutecznej autoprezentacji.Gość - Jerzy Zientkowski W świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę, wystąpienia publiczne stają się nieocenionym narzędziem sukcesu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak osiągnąć wirtuozerską perfekcję w sztuce przemawiania? Dziś chcemy Was zaprosić na niezwykłą podróż przez świat prezentacji, autoprezentacji i mocy skutecznej komunikacji. W filmie na naszym kanale YouTube, Ania spotyka się…